2013年9月12日 星期四

♥♥♥♥中秋節也要KAWAII♥♥♥♥TOY STORY!!!讚啊!

又係一年一度的中秋節
話說我上年整冰皮失敗了=.=""
今年有埋BB更加唔使指意有精神去整
整晚飯還好吧~
今晚整的CROSSOVER雞翼成功的話
我也試試打食譜文吧=.=""
講返月餅,每年我公司都會有4種月餅比我選
今年我一眼看下去,
最吸引我的,TOY STORY!!!!
現在終於去拿了HAHA~
唔知你地有冇買到呢
LETS GO 看看袋子!保溫袋我MUST KEEP IT
美美啊~
而且也印有Q版的TOY STORY公仔~
我也喜歡三眼仔呢!!
 再來打開保溫袋
看見了!!鐵盒子!!
對於我呢個好仲意存盒子的人來講
實在實在...愛不惜手丫
如果有小朋友的話,
小朋友見倒應該會好開心
 有手抽位的啊~
照倒盒子開始解凍@@
要拍快點啊~
 一開~六個口味的啊,
不算很多,但對於我地兩個人來講
夠食啦~老公回來見倒也很高興
怎麼我今年換的月餅包裝這麼Q啊~
另外大肚婆人地話唔食得
我的至愛>.<
阿媽話個皮係熟其實都食得
我都唔知食唔食好了>.<

END

NEXT TOPIC
精品文?BLYTHE?食譜?美容?
HAHA我還未想到打邊篇先
還要放假抽時間搬舊文啊

BLOG簡報分享
有興趣關注的可以加我啊^^↓



OR ADD BOOKMARK
http://winniejoyblog.blogspot.hk/

沒有留言:

張貼留言