2013年9月29日 星期日

♥♥♥倒數3個月♥♥LUCAS BB UPDATE 6個月篇♥

不知不覺間BB已經六個幾月了
之前5個月去尖沙咀照了結構
BB所有的都很健康
醫生話我好大機會係中SIZE BB呢


雖然佢面仔未長肉,
但是還是見到一點點樣子啊
好奇妙的感覺


NOW胎動開始比較密了
怎麼我的LUCAS BB可以成日半夜都轉來轉去
又踢踢我啊
現在連早上都一樣
下午反而比較少踢呢
會不會太活躍了啊
 現在有時頭還是會暈暈的
晚上多數都長期胃酸倒流啊
只是沒有嘔可能已是萬幸了
腰骨開始痛
好像有就坐又不安,訓又不安的樣子
睡也常常睡得不好呢,
有時訓幾小時就起一次身
BB再活躍D就一個鐘就比佢踢醒了-,-
真要命~
唯一對我好一點的,
就是暫時我好像身型都還沒什麼超大變動
只是上圍大了,肚子大了
好像腰都還有一點點吧~
不然就多了一點鬼鼠肉吧

 
 我只打算生一個小朋友,
其實我真的好好好討厭身邊的人一直說生兩個
我感覺真係好煩,
每次都好想鬧爆人
再煩我真係要講一句
咁仲意生,你地自己生啦!!!
對我來講生一個只是有了後已經超辛苦了
我都不知自己怎樣捱過嘔左十幾個禮拜
又要出入醫院
又成日頭暈頭痛反胃
還有仲有2個幾月我就準備接受那十級痛楚
你是我嗎,我係只生一個關你地咩事
唔好再係我面前講,好煩!!!!
3人家庭我已經FEEL最好了
我並不想要什麼大家庭
也不想生活有很大的影響
我一向很清潔自己要的是什麼生活

剛剛上星期一再去照BB
又比之前長大了
大到佢的頭仔就係我肚臍位
我一直問醫生,醫生我成日都肚臍位痛啊
醫生說因為你的B一直在頂你的肚臍丫
OMG
頑皮丫~
 而且最近我發現好像有時我睇完電視
仔仔不會踢我
但我一上床訓底佢就會即時踢啊
最抵死係,我拿部相機想拍片
點知明明在踢,我一拿相機就不踢了
可惡丫~
同埋呢我又有新發現係我打側訓個肚碰到東西的話
佢會一直踢同一個位呢
就像不要有東西頂住佢的樣子
我平訓的話佢就周圍動啊
好像很有主見的樣子
會不會佢D臭皮氣似我呢
晚上又不睡
似足我老公=.=
現在係差出來見人時
到底似邊個多D呢HAHA~

FACEBOOK GROUP
有興趣關注的可以加我啊^^↓



OR OTHER BLOG
http://winniejoy.pixnet.net
http://winniejoyblog.blogspot.hk/

3 則留言:

  1. 唔駛理人地點講架, 個家庭係自己既, 你係最清楚自己想點, 支持呀~
    你仲好瘦呀, 羡慕呢~
    加油, 好快BB出黎你會唔辛苦同埋好開心架~

    回覆刪除
    回覆
    1. D人成日講真係好燥,我都唔想KA,不過愈聽愈燥LAW
      我好怕最後兩個月會爆肥丫~現在都重左好多了

      刪除
  2. 係牙!唔洗理人地點講..自己鐘意就可以!

    回覆刪除