2016年3月14日 星期一

★懶人食譜☆PANASONIC★簡易完成日本士多啤梨果醬☆

最近都在整不同的野食
真的好花時間
但係又可以心情好D WOW
因為整野食時間真的滿享受的
成品朋友試過也很喜歡
都幾大滿足架
今次我用PANASONIC麵包機整日本士多啤梨JAM
還用MINI P去消毒瓶子
好方便啊


準備材料又係超級容易
日本士多啤梨這個份量大約2盒 430G
LEMON汁 10G
SUGAR 70G
瓶子看大細吧
我今次自己食
所以READY了2個
但係最後原來一個都入得晒WOW
我用PANASONIC麵包機106
先洗好士多啤梨
我會浸蔬果清潔液10MIN
感覺好一點

洗好後切碎,頭也不要啊
切到我這樣的大小就OK
430G是切完後的重量啊
麵包容器要裝上麵包拌葉
之後就放入士多啤梨

放回麵包機
按食譜22  120MIN
開始就OK啊
超輕鬆

開機後我就行開睇住LUCAS了
到差不多時間打開看看
開始成型了
小心熱啊
關好等待完結

係呢個時侯READY果醬瓶子
我用MINI P真係超方便
開佢個MODE13就可以清潔洗毒瓶子啊

而且完成後拿出來已經烘乾埋
超超超方便啊

好了果醬完成後是這狀況啊
就咁放係度靜止大約10MIN

之後裝入瓶子
我會用鮮紙包多層先關蓋啊
可以KEEP得更好
之後就放入雪櫃
想吃時拿出來就OK啊
這個JAM拿來沖茶時加一點
也會令紅茶更好飲
多一點果香
當然拿來做下午茶多士的JAM也不錯
是不是十分EASY啊
這個份量用煲子明火慢煮也可以整得到啊
自己整都會比較健康一點~


FACEBOOK GROUP
加入粉絲團^^↓


MY NEW INSTAGRAM!!
Instagram

沒有留言:

張貼留言