2016年3月20日 星期日

★懶人食譜☆★簡易版慢煮梨蜜神山雞★☆

呢排真係好多懶人食譜
因為之前堆積的一次過出現晒
所以就有一堆可以比我清走XD
今篇打咩好呢?就係打返我新年時整果隻超大的2.2KG日本神山雞
JUICY & YUMMY
慢煮梨蜜神山雞


今次用到ANOVA,SOUS VIDE真空封口機, MINI P
而材料好EASY
日本神山雞2.2KG
北海道薯角 適量
調味料: A 黑椒 少許 /鹽 大約2茶匙 /
混合香草 適量/ 蒜容 3湯匙 
B 韓國梨蜜 3 湯匙
C 韓國梨蜜 1 湯匙 / 油少許
好~開始啦
神山雞先解凍至室溫並洗乾淨

之後把調味料A均勻查&放入隻雞入面
並把雞用綿繩OR牙簽封口
準備真空袋[要耐熱的啊]
把雞放入真空袋,加入調味料C
同時查均勻係雞的表面
跟住就開機抽真空
IF同我一樣用SOU VIDE的話
請SET MOIST來抽會比較好

之後就READY 水啊
開啟ANOVA,70度
夠溫度就把抽好真空的雞下水
差點放不下呢XD雞真的很大啊
跟住由得佢70度6小時

6小時後完成連袋記得要即刻浸冰水降溫
另外準備烤盤放上北海道薯角
拆開神山雞的袋把雞放在薯角上
其實隻雞現在都可以吃啊
就咁睇都睇倒超滑吧
不過我想香口D
所以還是入爐吧
入爐前把調味料B查在雞的表面

預熱200度
放入我的MIN P,剛剛好夠位
之後繼續200度10MIN
中途按一次性蒸氣1 MIN

完成!!滿容易的啊
韓國梨蜜拿來整雞肉很好吃
又有果香,也不會死甜
我用的就是人家拿來沖梨蜜茶用的
我愛用來焗雞翼/雞都好好味啊
係尖沙咀韓國食品店就好易買到
開PARTY整呢個很方便
而且沒有神山雞也沒問題
用係其他雞也OK啊
只係調味份量要再增加

我還把慢煮出來的雞汁拿來炒烏冬呢!!!
超入味啊~
同時每次也順便整埋溫泉蛋
這個快版用了70度18MIN就OK了

有興趣就試試整吧^^

FACEBOOK GROUP
加入粉絲團^^↓


MY NEW INSTAGRAM!!
Instagram

沒有留言:

張貼留言