2016年3月9日 星期三

★懶人食譜☆超級懶★大滿足金寶雜菜湯燉飯★

懶人食譜又來了
今次整D咩?
呢排我真係好懶
午飯也要很簡單
但係又想大滿足WOW
想吃意大利飯但又不想花太多時間
最後就整了燉飯
屋企材料都冇咩係度點好?
有空試整這個吧,保証容易,又快食得
金寶雜菜湯燉飯


材料超簡單:
金寶雜菜湯一罐
肉碎一盒
黑椒碎少許
米一杯[2碗]
我這次用LC的18 RISOTTO
2人份吧

開火~加油至見倒白煙一會

熱煲時開定罐頭同拿一杯米

同時先洗一洗D米啊

下豬肉碎去爆炒

炒至半熟

加入黑椒碎少許炒勻

加入米炒勻
然後加入金寶雜菜湯
佢呢隻好多料的
我屋企長期都有2罐係度啦

另外加多1/4罐水,混合
加熱到見倒魚眼水 [不要開太大火,中小火就好]
混合一下
之後轉小火,最好係一點火
關蓋
再煲佢10分鐘

之後關火焗10分鐘
開餐啦

係咪都好豐富又易做
因為佢唔係意大利米版本
所以時間會快好多
飯吸晒湯D味
如果有時我整開上湯用上湯整燉飯我個仔都好鐘意架


FACEBOOK GROUP
加入粉絲團^^↓


MY NEW INSTAGRAM!!
Instagram

沒有留言:

張貼留言