2016年3月16日 星期三

☆MY BEAUTY★超讚補水!水感肌★令人想一直用下去★

今次向大家推介我最近使用的護膚品
就係佢!!!!本來用向各大品牌的我
真係好少買D我唔識既牌子護膚品
未同大家講之前利申
我係自己比錢買的!
點解我會買佢?
因為好似好HIT好多人話好用
我就會有興趣去試
最吸引係價錢!!!
而我都用完十日先打呢篇啊!!!


水感肌功效係美白補水
淡斑淡豆印
膚色提升,毛孔肌膚緊緻
緩解過敏及平復豆豆功效
並有明顯好肌膚光澤感
水感肌SGS質檢結果均合格,證明性質十分溫和!
就算好敏感的皮膚都用得


佢主要成份有
<富勒烯>係1996年被3位諾貝爾化學獎得主發現
佢貝有超強既及持續既抗氧化能力
清除對人體有害既自由基
係維他命c既172倍兼持續11小時以上
有效還原肌膚彈性
抑制"初老"暗沈既源頭!
第二大成份<水通道蛋白AQP3>都係獲諾貝爾獎
佢存在於人既表皮上的水通道蛋白
AQP3和含水量有關
對PH值敏感,被酸性PH值所抑制
加強皮膚表面角質層既防水性
打開肌膚水通道
更易吸收水份滲透,延長保濕效果!
另外仲有<膠原蛋白 > 膠原蛋白隨住年紀慢慢流失
會慢慢出現色斑,細紋等老化現象
透過補充膠原蛋白,抑制黑色素
保持角質層水份及結構完整性
促進新陳代謝,滋潤保濕同去紋作用
仲有仲有~<玻尿酸>
1克玻尿酸能夠吸1000倍水份
被稱為"補水之王"能刺激骨膠原增生及鎖緊肌膚中的水份
令肌膚充滿彈性及光澤
最後還有2016年最新版才有的<細胞活力素>
佢全面補充營養,使細胞快速活化新生
促進細胞分裂,清除細胞中的垃圾
促進表皮創傷修復,增強細胞免疫力
使皮膚充盈飽滿,由內而外亮澤!

另外最令我擔心就係市面上好多人話好多假貨
所以我遲遲唔敢買
到有一日我無意上網見倒有一間剛2016年拿到新的代理受權的店
店長也很熱情,我話買多D佢都話叫我買幾盒試下用先XD
良心店舖啊,最重要還有受權正貨
令我更加放心
現在係佢地店買的都係2016年最新版

打開盒子
一盒十支
針筒形的啊
一支25ML
比我用開的精華素多好多
正常皮膚頭十日可以一日用一支啊
之後就一星期2支都OK
每次用3分2支到黃色線位
跟住就留下1/3就放雪櫃明早用埋佢
IF油性皮膚就最好1/4咁查,試左先
極敏感的就最好先試係耳背啊
不過店主話佢都係好感敏的
但係都冇事
而我自己就好乾
因為要湊仔真係十級忙
冇咩時間好似以前咁打理自己D皮膚啦

所以我是每日都晚上2/3支,早上1/3支
KEEP住用左十日
講下第一次用的感受吧
非常激動
因為我搵機CHECK
第一天我洗完面咩都冇查其實皮膚都合格的
之後我開左支查左2/3支,
我直接吱上面度
我2/3支也分左2次去吸收
我由佢慢慢吸啦,其實都吸得好快
之後跳升變左50% WATER!!!!!油反而冇升咁多
超好,因為好多精華都係油也會爆升的
跟住我其實野都冇查走去ZZZ
之後第二日起身洗完面又係冇查野
都仲有45% WATER,油也下降了
面上也沒有出油,感覺都幾清爽
之後再查埋最後的1/3支
即時跳升到超好質素63.3%水
正常冬天TEST皮膚水份係35~50%已經係OK
我O左咀啦

真係好耐冇大讚一樣護膚品
試完十日我開始1WEEK用2支就OK啦
乾紋也少了
好堅!!!!最重要係查一支OK
屋企用帶出去旅行用也很方便~
明明自私用同FRIEND講完即比人收購左=.=
我用到得返LAST一盒=.=又要買了
有興趣我可以FACEBOOK PM我
我講比你知我係邊買啊

FACEBOOK GROUP
加入粉絲團^^↓


MY NEW INSTAGRAM!!
Instagram

沒有留言:

張貼留言