2016年7月28日 星期四

★邀稿☆REVLON★3重天然修護染髮體驗★

又來到邀稿文了
真的最近都接了不少邀稿
為大家試更多的產品
今次收到這個"巨"盒!!!
到底入面係D咩呢
睇短面都知道是什麼吧~笑
LET'S OPEN IT!!


一打開~WOW~~
係最新的REVLON BUTTERCREAM炫彩染髮霜
其實我自己真的沒有試過自己染髮
見開我的人都知
我長期都是留住超長的頭髮啊
不過最近屋企的事
我也想有新起步把頭髮剪短了
剛好就順便染了頭髮
所以今次就找了我媽媽幫我試一下

一共四色[左上紫紅色,右上深棕色,左下紫黑色,右下亮棕色]
我比我媽媽去選佢最後選了紫黑色XD

再同大家講講成份先
佢用左頂級摩洛哥果油及3重天然修護成份配方
包括修護及滋潤功效的芒果
柔軟及潤滑功效的椰子油
保濕及虎澤功效的乳木果
仲有維仔命同抗氧物成份
最重要係不含阿摩尼亞唔傷髮質

另外仲有呢套造型SET比我
上網睇過價錢都幾抵玩KA
直髮曲髮咩造型都玩得
平平地入手都不錯

好了~我的第一次幫媽媽染頭髮
打開盒子,滿多的東西啊

主要分1,2,3,4
我地一個一個去做就OK

還有手套提供
好貼心啊

先用1號,打開這個乳霜
之後加入染髮乳霜2倒入1號乳霜混合瓶內

之後用附上的尖咀瓶蓋將乳霜混合瓶鎖緊
CUT左個尖尖位
用帶手套的手指按住瓶蓋搖勻
混合成染髮霜
HAHA我同我媽查得唔係好掂
第一次係咁上下吧
耳仔都有=.=
即用暖水抹返乾淨

染左25分鐘後,可以用少少暖水去按摩一下D頭髮
之後就洗左佢
洗乾淨後就用3號修護素查係頭髮2分鐘
再用溫水洗頭
2星期後,再用埋4號深層染後修護素查係頭髮度
又再洗左佢
可以加強鎖色效果

洗完頭都冇咩打結
都幾順架

我媽一洗完頭我就即影了
佢冇吹頭啦=.=
不過看到效果就好了
染完頭髮後真的幾上色
白髮也不見了
都幾明顯,效果唔錯

有自己染開頭髮的
可以試一下啊,染完也滑滑的
另外呢
現凡參與REVLON Hong Kong Facebook Page舉辦的[鎖定真我 髮放炫彩]有獎活動
即有機會贏得REVLON送出Buttercream 炫彩染髮霜及高清原色光感唇蜜各一件
[名額30個/價值HK$162.9]

沒有留言:

張貼留言