2016年8月10日 星期三

★BEAUTY☆大大盒的"Qeauty Box"★☆

呢篇其實一早要打了
只是自己心情又不太穩定
一路留到現在才打
下一個"Qeauty Box"也收倒了
先看看第一個吧
大大的一盒!比我以前訂過的BEAUTY BOX還要好啊


每次開呢D BEAUTY BOX真係好有趣
因為你不會知道入面是什麼
而今次的是http://www.qeautybox.com/出品的
就是Queenie Chan 出品的
佢為大家找了不少實用又好用的產品
而每月出的也不一樣啊
價錢也非常抵玩
今期出的是空中巴士盒跟波音盒
我下一篇會跟大家介紹一下
先看看今盒有什麼

有張主題貼紙
我都有存各種不同的貼紙啊

用花紙包好的是什麼

超級搶眼的糖果袋子
好有型HAHA
還可以放不少東西呢

另外還有健康小食

原粒士多啤梨乾
還個甜度還可以的
到重點FOR BEAUTY
六件產品
還不錯呢
我都開來用

小支裝的洗頭用
帶去游水用都唔錯
用完唔會好乾

去眼袋的東西我好像用過很多
只係好像要長期用才有一點點效果
這個質地不錯
但可能我成日都在哭
試不出效果

這個不傷甲的甲油
呢隻紅色好靚呀
沒有超臭的味道
跟住呢個MASK
有睇我BEAUTY BLOG果邊的都知我有用過
保濕度高,幾好用的
最正係有支IPSA的CREAM FOUNDATION
不過可惜係我面比較白
所以用不到XD送給朋友吧
這個是有SPF15 PA++的
手呢我曬得比較黑
可以試一下
其實都幾貼的
還有大大支的CLINELLE
DEEP CLEANSING GEL
我剛好支洗面用完
又TRY下佢
洗完面都幾乾爽
不會好似超乾的感覺
好似都洗得幾乾淨
有時我會用埋我部洗面機去用
效果都唔錯
下一個QEAUTY BOX要等我POST啊XD
等不及的可以自己上網買
每個月都有唔同驚喜

FACEBOOK GROUP
加入粉絲團^^↓



沒有留言:

張貼留言