2013年3月21日 星期四

YAHOO 舊文★☆READY FOR HONEYMOON★☆出發前準備★☆DREAM PARIS★☆

文章日期:03/21/2013 11:29 pm
星期日晚就出發去 honeymoon la
出發前的最後發文^^~
之後就要等到四月先能夠發文啊!

因為今次我並没有帶notebook去啦,
最多只能坐飛機果十三個鐘度用ipad修下圖,
notes就寫下稿啦!
等我丫,下個月的發文勁多,
應該會很精彩吧,
我會拍很多美照片回來啊~
當然在法國期間我也會 post一些照片簡報上facebook專頁度啦,
有興趣可以加我^^
http://www.facebook.com/WinniejoyBlog

好了,講返我個pinic!
我已開始整理行理了。
巴黎現在的天氣還很冷呢,
零至九度啊,
前幾日落完雪了
唔知我去到仲會唔會落雪呢!
好期待婚後第一個trip啊!
行李也不少,要帶好多衫啦!

所以剛剛的星期一我同老公出左去尖沙咀

去買羽絨啦!路過見倒1881有大BEAR BEAR WOW
我點可以唔影呢HAHA~

SO KAWAII!!!
跟住就走左去新港羽絨城啦
他第一次買呢,
買左件THE NORTH FACE
而我也見倒呢件好美,
一點也不太像羽絨吧
我又買了,
同BEE BEE同一品牌
都係THE NORTH FACE的
原價三千幾,
現在只要千幾蚊就買到了,
而且入面仲有背心的,
衫與衫之間有暗袋
太好了,好像就是根本為去旅行而設啊
pinic就穿新衫吧!
我老公話点解男裝果d款冇女禁咁靚== haha
羽绒係一定要帶,
我還帶冷帽,
仲有最新買到的LIDS民族耳罩,
旁邊還有波波裝飾,太喜歡了~
而且仲可以set鬆緊~~  貼心^^
保暖效果也不錯啊!
另外坐長途機必備~超可愛頸枕!!
雖說飛機上都可以拿到小枕頭,
但我還是不喜歡用别人的,
而且自己買的還一定是最舒服吧!
不然自己貼錢受罪嗎?
 我這個入面是雪豆的,
表面我選了panda花纹,很sharp啊!



還有掛繩
背面是厚實的短毛毛 ,


我這個是在citysuper買的丫,
有興趣的美女也可以去買啊!
最怕那些質料差的,
訓完整到面上一條條睡痕==
笑死人了~~
最痛苦還是坐十幾個鐘飛機,
我冇左佢一定頸痛啦!!

更重要的東西就是去旅行用的保養品了!
要分幾個袋子裝呢!
第一個是上飛機用的,
有sleeping mask ar~~ 
邊睡邊做mask也不怕被人發現啊,
訓夠就去wc洗面再查一点保養品就好了!
長途機必須的吧,
我可不想在超乾燥的機倉訓時面上還有化妝品,
太差吧!!仲要帶落妝绵吧,
因為晚上我才飛,下午我還在上班呢,
所以當日只化一点妝就算了,易麻!
haha全都一包包的很方便,mask也要帶幾片,
不知那邊超凍外,會不會很乾,
帶定去比較安心 !
還有化妝品我都帶幾種色一盒的,
粉底也用手就能查的高修護成份的chanel cc cream~
今次都帶得比去其他地方旅行少了~


另外也帶了一堆酒店才用的護膚品,
很強大啊HAHA~

即影即有相機我也帶上,
仲帶四盒鬆弛熊去旅行相紙呢!終於用倒佢了^^
最後行程我也编得滿輕鬆的麻,
暫时plan住先,隨時可能有變吧!
At last回來再分享吧


每天更新
有興趣可以加我啊^^↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/

沒有留言:

張貼留言