2013年3月20日 星期三

YAHOO舊文★☆簡報簡報♥♥SHOPPING♥♥CONVERSE + 日韓新衫★☆

文章日期:03/20/2013 01:59 am


好了有少少時間就POST埋呢篇
其實係之前打左係度的了
只是現在才POST 啦HAHA~
GOGOGO !
最近買了兩件新衫,
價錢唔貴,BUT我幾仲意
特別係第一呢件
買完我成日穿呢HAHA~
就係佢LA~~~~

★POINTS★
單邊有橫間啊

衫扣子都很美啊~
帶點華麗

袋子也很好看啦

品牌唔出名啊
不過質料不錯

我沒時間拍穿搭啦,
只是最愛這樣穿,
衫: 日牌瓊華3樓[唔記得SHOP名了~$3XX]
褲子: 日牌GILFY ~REBACK系列 $7XX
帽子: 買了N年,唔記得邊度入口了,質地很好啊 $2XX

快看埋第二件
超毛毛的,但帶點修身,
不會太胖啊
韓國品牌

呢個大熱LOGO我還是第一次買呢D衫啦

毛毛不會"吉"啦
還夾了一些黑色閃片
不會很閃啊,一點點而已^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
新年的時侯,想來想去都不知買咩鞋好~
最後見倒呢對CONVERSE
即買下了~
返工穿出街都很易夾倒

看那皮質加上例行的CONVERSE LOGO~
沒有太花巧,但很硬朗的款色吧


鞋底我認為比一般的CONVERSE好
好似比較硬淨啦,
有同感嗎?
平時的我都穿不到半年就破邊了=.=""

我在新年打折時買的,5百多元很抵吧~



簡報完畢= =+



每天更新
有興趣可以加我啊^^↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/page/1

沒有留言:

張貼留言