2013年3月18日 星期一

YAHOO 舊文♥♥ MY SWEET HOME ♥♥ KAWAII雜貨入手X7^^ ♥喜歡嗎?♥

文章日期:03/18/2013 02:35 am
今次呢篇我會分開幾小篇去打
好似人地講故事咁,每樣都不一樣啊
但一樣的東西就是全都很KAWAII^^~
超想打這篇,就插隊啦~兩日完成了♥♥

LET"S GO!!

★☆★☆ 進入童話國度★☆★☆
最近喜愛了很多很多可愛的小物,
行書店時發現了4種樣式
以童話故事做IDEA的木制通花書簽


當然我只買了一款,
事因我其實最怕看很多字的書呢HAHA~
我呢張書簽買來只是用來放在我的BLOG NOTE度
放便我起草稿易搵D


佢D通花真係做得好靚呢


PAGE ONE出品,價錢唔貴,有興趣都可以去買啊

我記得還有小紅帽樣式的呢

只是我愛買這個而已


★☆★☆ 可愛動物美容小工具★☆★☆
早兩星期我行街無聊地走左入韓國品牌EDTUS HOUSE
其實我對佢地的護膚同化妝品都唔大興趣
不過看見佢呢件野就真係忍不住手了


包裝也滿不錯的啊

看見貓咪嗎?


睇唔清嗎?拿出來比你地睇

很可愛的眉夾啊~

簡簡單單

可愛滿分!!!!


★☆★☆ MY SWEET HOME的實用裝飾★☆★☆
我剛搬進新居時,
有影過我的田園掛牆櫃
現在我又拍一張啦,

看不見一大堆甲油吧,
得返一支係度HAHA~
變了什麼?
就是那一本本ZAKKA風的書本啊
那是什麼書麻

NONONO....其實是即影即有相簿啊!!

我超LIKE LA~
封面都很精美的燙金啊

入面也可以寫好INDEX,
方便分類呢


我家也有很多ZAKKA系列的雜貨
一直在存啦~
有買保麗萊相機的朋友
可以想下買這個相簿啊
我淘寶淘回來的,跟CITYSUPER一樣
但價錢超級平 17.9人仔咋
CITY SUPER好像賣超貴的呢
有4個顏色啊


★☆★☆華麗的超萌的手作用品★☆★☆
多數手作品我都是為我的安樂居而做的
材料看見美麗的一定要留起來啊
也可以買的
我剛剛也買了幾張超華麗的
也可以說是超萌啊
今次買了4張
先來看看啊
40張的茶紙
我想買來食TEA又用得
仲可以染色去做DIY手作呢~
花樣很美
再來就是比較少見的木制品
立體的,我打算遲D收倒WEDDING相用來整相簿封面吧= =+
包裝華麗,但可愛得令人尖叫的小狗狗
不同造型的,太太太可愛吧
共有八個DESIGN啊
也有金邊的^^
最後一張我也很喜歡
包裝我也大愛啊
我一定留返入面部相機紙呢
十種不同的動物造型
我一見倒就愛上了
萌!萌!萌!

★☆★☆

最後我還是用兩天完成好這個,
不知為什麼就是好想打呢篇
超級喜歡的^^







每天更新
有興趣可以加我啊^^↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/

小妮子 at 03/19/2013 05:20 pm comment
你好~WINNIEJOY 。小妮子。是做小手作的。 有興趣可到我BLOG內看看。謝謝您!! http://blog.yahoo.com/LITTLEnizi/articles
Kam Wan at 03/19/2013 12:28 am comment
書簽真的好美好美喔 <3
WINNIEJOY at 03/19/2013 04:56 pm reply
而且$28不貴丫,手感很好

沒有留言:

張貼留言