2013年8月12日 星期一

YAHOO 舊文♥♥四日三人台北HEA HEA之行♥♥九份+十份包的士遊♥♥


YEAH去到呢篇台灣HEA 遊篇可以完結了
餘下的差法國文HAHA~
最近都只有放假才有時間打BLOG呢
有了BB好像晚上吃完東西都已經好想訓了
加上第二早要返工,唔唔唔~
不過都比之前2兩個月打多了一點點了
開始沒那麼嘔了,精神了不少~



OK講返台北先,我地坐火車去到瑞芳下車
跟坐行去的士站坐的士上九份呢,
我地JOIN左的士司機提供的套餐
因為今日我地有4個人
坐的士也很方便2千多台幤
我地一次過去九份→十份→基隆

九份呢我已去過很多很多次了
不過每次都是行完就走
今次有時間可以去飲個茶了
有了BB不能行太多吧~會很倦

當日很熱呢,但是我們還是選擇坐露台的位置
總認為風景更好麻

我也忍不住叫了凍水果茶呢~

很喜歡這種杯子~

我們去的那家不記得名字了
但是你一直行一直行,行到尾呢,就會看見了~

看旁邊一眼看去
其實還有很多家都有露台啊
不過我貪這家就腳而已HAHA~


我地邊吃東西邊喝茶邊吹水啦HAHA~
我很喜歡吃厚吐士啊~
熱熱脆脆加一點點蜜糖~美味~

點心方便,很好吃呢~
我們叫了兩種
都放同一個蒸籠來啊~
迫迫的

樣子也不錯HAHA~

我最愛這個,粟米球,好美味

再來那個餃,不記得是什麼了

後來吃吃又吹下水,好像唔夠WOW
再來再來
點心是即叫即蒸的
但都不會等很久

吃完差不多時間就行返出去搵返我地部的士啦
的士司機就車我們去十份了~
十份我反而冇咩點去過
不過去完都滿不錯
我對放天燈充滿興趣啊


我們選了第一家的吉祥天燈
佢地有好多套比我地選
當然放得的話,我當然選4面不同色

我寫完一面就拍一張HAHA~
開頭以為好易寫,原來用毛筆好難寫啦=.=
D字好樣衰
我畫公仔都唔知畫到似咩HAHA~


畫完就可以行出去放燈啦~
工作人員會同我地影相的
當然有火車來的話要先散開HAHA~


我妹都有影HAHA~
我同佢找同一位工作人員放的啦

一點火真的脹得很快,超熱的,
不過我都放得很成功HAHA~

下次再去十份的話我要帶埋小B去
當然佢要識行先同佢去啦HAHA~

玩完差不多時間我地又上的士去基隆夜市DINNER了
可惜我好反胃,有得睇冇得食>.<

NEXT DAY就係BACK HK
不過有時間就跑了去淡水吃我喜歡的阿給
HEHE~

有左頭幾個月去PINIC真係唔多盡興
好多野唔食得,
下年生完等我即PLAN飛去日本玩返夠佢= =+
好想食刺身呀~~~~~






BLOG簡報分享
有興趣關注的可以加我啊^^↓


OR
http://winniejoyblog.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言