2013年8月11日 星期日

YAHOO舊文★☆五彩繽紛的廚房♥LE CREUSET♥血併開箱文啊!!!XDD★☆

本身早一天心情超不爽的,
心入面就是極度的不快樂
剛好昨天老公要跟朋友吃飯
那我放工又叫了發發陪我去CWB血併呀!!!!
女人麻,血併完心情真係爽
只是我又向廚房用品進發~
HAHA~鬼鬼的那本書真係丫~
那句女人婚前會想要一個大衣櫃,
婚後的可是想要一個大廚房
我好像學煮野煮到每天都想煮新菜式比我老公食HAHA~
還好發發來陪我,不然一個大肚婆怎能拿得掂啊
現在買LE CREUSET真係好抵,打折好像只去到八月尾呢
要買就要快了,
一用上可是令你整野食又快又簡單啊~


今次我買了不同色的
之前花花煲是橙色的啊
今次就買藍色的

開盒了^^~小鬆弛熊也來看啊~
這個是26CM BUFFET啊

是彩藍色的,她放出來的那個是橙色的
我又不想要橙色,反正有橙色花花,
紅色的我又不喜歡,佢又唔係鮮紅WOW
最後一個彩藍色!!!GOOD! 深色得來,都幾SHARP呀

26CM我看很久了~
用佢我連我媽送我的五層鍋都不想要了
反正兩人家庭 [就快變3人]
都夠用了HAHA~

這個26CM BUFFET淺鍋
可以整好多野LA,
無水蒸魚,意大利飯,西班牙海鮮飯,PIZZA......都得

遲點我生完BB冬天可以整埋壽喜燒^^

我還買了一個"爬"子
HAHA~我都唔知呢個叫咩TIM
用來煮麵時用啊~
我可是用筷子的白痴呢~

整沙律用都OK WOW~
今次也是買藍色
沙田果間真係好少
CWB SOGO果然齊好多~


再來呢個真係.... 蒜頭????
一見鐘情丫~
好少見啊
本身還想買個紅椒來陪我個黃椒的
但佢既出現= =+
LAST ONE我要了

佢都仲係大過我隻小鬆弛熊KA

等我明天整洋蔥湯的話
就用佢吧= =+
佢都可以成個入焗爐的

另外其實仲有呢一盒
一樣26CM的盒子==


開啦~話說我家的那個舊煎PAN已比我地用到體無原膚
甚至連那些易潔層也沒有了,變得完全不潔
還有陣陣不好嗅的味道
今早同佢SAY GOOD BYE
舊既唔走新既又點來呢HEHE~

這個可是26CM的
我那26CM的淺鍋蓋子也可以拿到這裡用啊

超級美的,看!!!跟我的雪櫃一樣色啊~
而且LC的鍋子可是不會變色的- -+
所以我不怕這個粉藍變黑HAHA~~

不過這個跟我的花花同BUFFET不同
是黑法瑯來的~
所以我也乖乖的聽高手們說話乖乖的先養PAN吧~
她們都說PAN的黑法瑯會愈用愈美的
而且KEEP住成日用,油也越用越少
而且煎扒也可以快速鎖住肉汁,
也可以有出面高級餐廳吃到的美美格紋啊
最怕吃油油的啊~

另外上WEEK SUZAN拿給我的一盒
我也拍了STONEWARE
盒子是黃色的


一打開,愛心愛心

這個是粉紅色的啊
可以整小甜品OR生果用啊

拿到時老公一直問是什麼,
我好像沒有開盒給他看過-,-

底部也有品牌名
不過裹是蓋子比較精美

另外我需要多一個計時器啊

CUP CAKE版HAha~
好可愛~

跟我之前的一個是好朋友啊 [同一系列而已]


美美的廚具真的令人提高整野食的樂趣啊
而且耐用的更值回票價吧~
希望到我的BABY出世後
佢都佢爸一樣愛食佢媽媽煮的東西HEHE~







BLOG簡報分享
有興趣關注的可以加我啊^^↓


OR
http://winniejoyblog.blogspot.hk


沒有留言:

張貼留言