2013年2月11日 星期一

YAHOO舊文★☆分享★新年也要美☆戰利品篇 PART 1★

文章日期:02/11/2013 12:36 am
啦啦啦~~~來了戰利品啊
為我新年而戰HAHA~說笑而已
我也不算買很多,今年可以說是最少了
但也有心頭好啊


COME ON LET"S GO~~~~~~
這個2%的袋子我很喜歡啊
我買了一件外套,
拿出來後袋子也留起了 <我是存袋狂嗎HAHA...>

啦啦啦就是這件毛毛外套啊~
很華麗啊HAHA~
質地很好
Angelababy 拍照時也有穿過這件呢^^

造工也很精緻^^
貴婦FEEL嗎?
其實可以穿得很型吧~
穿件吊帶加呢件外套
下身穿貼身牛仔牌再加短靴OR紅色高跟鞋也很不錯

衣服穿搭文我沒時間去做HAHA~
我太太太忙了,現在還是只能打分享而已
再來我同一天買了彩妝品
你有用過光暗影粉嗎?
可以令你的面型五觀更好看啊~
想要瘦面效果也可以
市面上有很多
但我偏愛買這兩盒
一來SIZE少少的帶出門也很方便
二來價錢很平啊~$100@有找
質素都OK日本的~

我點解會買呢隻暗影粉呢
就係我有一次係日本雜誌見倒比較排名
很有興趣去試CANMAKE啊TOP1
試完我認為跟MAC的質感沒什麼太大分別
就一直用一直買了HAHA~~~~~~~


而光影粉呢
本身也是用TOP 2的CEZANNE
係日本PINIC時買的,
不過用完就轉埋用埋CANMAKE
都幾好又再繼續買了
另外我SOFINA的BASE快要用光了
即時補給啊
太好用了!!
我用第5支了
用了一整天都不會掉妝啊~
價錢都不算貴,$280而已

之前都分享過一點點
[可以爬文啊:
  http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/549728/category/my+beauty ]

今次佢送左新的SAMPLE比我
保濕那邊的版本
等我得閒就試一下吧
不知會有咩分別啦


另外還買了ESTEE LAUDER 的5 TONE Shimmer Powder
可以用係眼,面,OR打陰影用都得KA

包妝也很好

貼心地有鏡子
保妝一盒就OK
唔使又帶胭脂又帶眼影
當然這個色係淡妝用啦~
滿自然同有光澤
遲點有時間我打個詳細的分享文吧

近睇更美,粒子也很細很滑啊
我開頭想左好耐買jill stuart的胭脂好定買CHANEL還是佢
最後選左佢HAHA~
真係幾吸引,其實佢仲有個偏淡粉紅色的
只是我比較喜歡偏橙啡的
價錢平過JILL STUART好似80蚊
但I FEEL質地好好多
CHANEL就單色,其實都好好用
不還我就是想試一下ESTEE LAUDER的
我很少會買佢的化妝品



還送了粉底液的SAMPLE比我
GOOD~就帶去旅行吧HAHA~
最仲意存SAMPLE啊

除左化妝品外,
我還買了護膚品
太太太太太太抵了
ESTEE LAUDER支ADVANCED NIGHT REPAIR
我相信很多人都用過吧
而我之前也用過,但打詳細分享就沒打過啊
記得的話我只打過一篇短的分享
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/550691/category/my+beauty
其實我也用過一排,
中價來說比起我用ULTIMA II的又幾抵用
效果還OK呀,幾保濕同耐用
遲D我會補打個詳細的分享HAHA~

今次我一買就買了限定版75ML!!!
平時得30ML同50ML啊
出75ML賣光就沒有了
價錢真係好抵有排用丫~~~~~~

還送了面霜比我試HAHA~~太好了

行下行下~路過CLINIQUE
見到佢支新野FOR EYES
又買來試下佢吧!!!!
不過真係好細支LAW~
我估我一個月可以用光光吧~~~
呢個都會打分享文啊HAHA~

仲有呢個SAMPLE,
美白眼霜,不過我沒什麼期待啦


另外係卓悅買了這個
其實我有時很懶用掃上粉底液時
就會用佢上啊
質地很好
不會太軟又不會太硬
價錢平,又多~
去PINIC 時帶幾塊就可以
用完就掉左佢IS OK LA~
係我一個專業化妝師FD以前推介比我用的
我用到現在都仲有買呢
當然大部份時間我都係用掃的
懶時OR超趕時間才用啊

呢個我想分享好耐了,只是現在剛好又買了

其實我還有一堆東東未打啊
各自各主題呢~
CHANEL文,PINIC文,雜貨文,試用文,精品文............
好多啊,都唔知打邊篇先好呢
大年初一,就先發這篇吧
明天我要北上去男家鄉下
又沒時間發文啊
現在打完這篇又半夜發文啊
初二北上,初3回港
初四我又走去澳門啊,太忙了
訓都冇時間,現在我去ZZZZZZZZ了
最後~~~~~~HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!EVERYBODY~~~~~~~~~~~~~



最快的短更新?↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/page/1

沒有留言:

張貼留言