2013年1月28日 星期一

YAHOO 舊文~啦啦啦~精品家居雜貨篇^^~

文章日期:01/28/2013 11:26 pm
HEHE~~婚後多返少少時間了~
之前幾篇都是分享美容的麻~
其實還有很多美容文未打=.=
好懶丫~~~太多野要試用了~
還有WEDDING文~可能我一年先打得晒啦HAHA~
不過點都好,發返我最仲意的雜貨文吧~^^~

看見我第一張的照片大約估倒今次係主力介紹咩吧~

YEAH~近D近D~~就係ROYAL ALBERT~POPPY~
見倒AUGUST嗎?就係我的生日杯,
同時都係BEE的生日杯HAHA~
行左好多次了,無意中路過有貨@@
即買下啊~

這個月份系列其實我都很喜歡
其實有想過買我WEDDING的一月杯的
不過想下想下又好像不太想了
我可是有選擇困難的啊~
很難選幾時用邊個杯呢HAHA~
最好有一班朋友來我家飲茶HAHA~
一次過可以用晒= =+

今次呢個連個碟底都有花的,
跟上次買黑色的那個100YEARS
有點不同
呢個很有田園風味吧~

八月花是罌栗花啦~
很精美~這套杯跟我之前兩套都不同
比較清新啊~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
THEN 想買好耐了~超好用的棒棒
Le Creuset~人地話係廚房的LV啊
我就買回來睇下有幾好用
本身還想要佢個粉紅心心煲啦
但最後沒買,一來我怕用唔掂,
二來我有好多煲了,同佢D煲超靚外就是超重了~
我會不捨得用花佢呢~最後還是沒買


一如以往佢D野真係超多色呢
我也選了一個紫色的
用了一排,真的超超超超好用
真的200度以下都不會用
整野食都非常好用~
有時整湯我都放下去搞下搞下啦~HAHA~
試味時更好,完住不熱的 = =+太好用了
果然是一分錢一分貨啊
怪不得這種多人喜愛啦~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
好了一次過一堆吧~~~~~
粉紅色X黃色的刮刮
本身都想買埋LE CREUSET的
不過這個比較少用
所以行THE ONE時發現佢!!
很美的顏色啊
即買下了~仲要超平~係吉之島買$12咋~~~~~~
我好耐冇整蛋糕啦
我是用來整老少平安用的
有左佢真係方便好多,整得快好多啊


另外的一堆來了^^~

這個掃全膠質的,CITY SUPER有得買
我選了鮮紅色啦,跟我的真空煲很夾吧~
這個掃油超快的,而且打埋也很易
容易清洗很重要啊~

FRANC FRANC 來了~我超愛行呢間SHOP啊
買了個焗盤
又係鮮紅~[笑]
美嗎?

這個買回來下面有很多貼紙啦,
找風筒吹返走D貼佢
咁就乾乾淨淨了~

呢個超快熱的,因為裡面是鐵吧~
不過表面滑滑的,都容易清洗啊~

放入我的小焗爐剛剛好丫~

最後一件超萌吧~CITYSUPER有售
哈哈笑丫~~超SMALL煎PAN
太好用了,我拿來整D蒸魚鼓油呀~蛋呀~
很好用啊~~~~~~~~100蚊都唔使WOW~~~~~~~

講住咁多先啦~真係太忙了
下次再打^^~



最快的短更新?↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/page/1

沒有留言:

張貼留言