2012年12月1日 星期六

YAHOO 舊文~XMAS第一站~草泥馬粉粉遊觀塘APM~

文章日期:12/01/2012 02:41 am
明日[星期日]就係我女家擺盤菜的日子
百忙之中我也抽空了~
放工同朋友&今次的MODEL[草泥馬:粉粉]一齊去APM影相
大家都想留在室內,又不想去太太太多人的地方迫
影出來的相滿是人頭,NONONO
APM係我地每年之選HAHA~



今年APM有好多KAWAII的公仔啊~
我也不禁自己也拍了~帶住超倦的身體~

拍拍拍,不用等啊,
看見我後面的地方
也很少人~

粉粉爬上了公仔的頭頂了~

有些桌子上放了些[假]甜點~
HAHA~有人係後面叫草泥馬蛋糕?

粉粉:好高啊~

香橙蛋糕@@

當然少不了四周都有X"MAS的花花啦~

全場我最LOVE就係呢個~
好可愛啊!!!!!!!!

其實呢個版子是可以給人坐係度影相的啊
只是我不想拍到人,就拿埋後面的全景了
滿好看啊~

影影下,無啦啦有LIVE SHOW WOW~
有氣氛!!!

好了繼續拍~

粉粉和貓咪~這樣拍也不錯~
誰比較可愛?

SUPER KAWAII!!!!
如果好像旋轉木馬一樣識得轉就好啦~

粉粉:X"MAS TREE很美~很多不同的裝飾啊~

呢個係咪有D似粉粉同類呢?

同場行去後邊還有一部貓貓機
知道用來做什麼嗎,有人在等啊
就是拍KAWAII 大頭貼啊!!!
特別~

又在轉返前邊影,真的滿多東西拍HAHA~
白雪雪的撞上後邊的XMAS TREE很突出呢

粉粉又搶鏡了,找到好位置坐下來~

發現白貓咪~索~

當粉粉撞上粉紅色X"MAS TREE,很美啊
差點比X"MAS TREE搶晒鏡TIM

皇子?!有型吧~

好了最後的貓咪,完成了~


是不是滿不錯呢~舒舒服服的影相
有各大的X:MAS TREE
KAWAII的貓咪
有興趣也可以去一去APM順便行街啊HAHAHA~

想睇更多即時更新?↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/page/1

沒有留言:

張貼留言