2012年12月16日 星期日

YAHOO 舊文~超注目的~掃貨啦~好用平價MASK!

文章日期:12/16/2012 12:51 am
SUPERMOSIT!!!聽到名字都好吸引了~
我事前從未用過
話說路經呢個CITY SUPER
見倒佢呢個超華麗的包裝
極平的價錢
蛇毒呢兩個字,
深深吸引左我~
等我一次過試光光佢= =+

打開盒子,我開了那個X"MAS SET
100蚊有找有廿片!!!!我沒眼花吧~~
太太強了~~平時買那些都最少50蚊一片
雖然我不知這個平價MASK有冇完
試完後大改觀啊~

詳細介細一下吧,
好比美女們買不到SET裝也可以買散裝的用啊~


先看看呢個GLAMOROUS QUEEN
豹紋XDDDD,鑽石的手位太好看了
當然內容也很重要啊
這個是茶樹痘痘修護面膜!!
可以幫肋皮膚水油平衡啊~預防豆豆的
個人認為功效不太明顯

第二片呢個係MAGIC POWER V FACE
提升緊緻面膜
可以收緊肌膚及減少皺紋
令輪廓提升,
可是我用的的感想是....
基本上從非美女們有一張大臉
不然面膜並不貼面啊
所以....不會有怎何可以V面吧
用完我也感覺不到有怎何收緊效果
超BAD!!!

好,佢既主打SUPER MASK
呢個強效保濕面膜
都OK既,有超多的精華素,
用完塊面都做倒飲夠水的效果
但KEEP得唔夠耐

閃鑽的包裝
COLLAGEN REVITALIZING MASK
能強化肌膚自體能力提升,有彈性
個人用完呢個都FEEL幾好
第二早上都不認為乾
沒有出油情況

到了STRESS RELIEVING EYE MASK
壓力舒緩眼膜
幫助舒緩眼部疲倦肌膚,
改善細紋,減黑眼圈
不過個人認為,這個是膠質的
超易滑走啊
精華素不多
放入雪櫃後才用會舒服D
RELAX~
BUT我不認為去倒乾紋
去紋還是用返SKII那個EYE MASK最有效

重點提介!!!!!!!!
見我放最後就知係重點了
OXYGEN ANTIOXIDANT MASK
急救注氧面膜
集中注入氧氣和滋潤成份,
提升肌膚細胞的帶氧量
SYN-AKE,蛇毒胜肽能增強肌膚彈性,提供長效保濕
超正!!!!MUST BUY ITEM
以佢超平的價錢,強勁!超讚
我個人FEEL呢個做完後保濕力真的不錯
就算第二早起身皮膚都還很好啊~

一直說不貼面,給一張相你們看啊

真的很鬆啊,但都舒服
建議蛇毒那個用暖水浸一浸先
吸收力更好啊~
平價MASK之中最好的是美肌之誌隱形面膜
之後就係這個蛇毒MASK了
其他的可買可不買也沒所謂啊~

最快的短更新?↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/page/1

WINNIEJOY at 01/17/2013 05:11 pm comment
我買set裝都平丫。99蚊20片
劉佩兒 at 01/17/2013 02:41 pm comment
我都有買左,係做緊特價果陣 $55左右.我覺得保濕都算唔錯:-)
kwan ki at 12/23/2012 01:47 pm comment
請問係邊間既CITY SUPER買 ^^?
WINNIEJOY at 12/24/2012 03:16 am reply
我係尖咀LOG ON買丫~

沒有留言:

張貼留言