2012年12月5日 星期三

YAHOO 舊文~烹飪BB班~愛上了鮮紅THERMOS真空煲~

文章日期:12/05/2012 01:24 am
等等~張小姐好快變黃太,
仲有一個月都冇咋
FD話唔識煮飯,NONONO
唔識煲湯BAD BAD BAD~
最近沉迷整晚飯比BEE食~
反正遲早都要學~
SOGO特價我就買了個真空煲回來了,
太方便了吧~~~


看看的鮮紅的真空煲,
開頭有D想買智能煲,但最後還是買真空煲
因為我真係時間唔係好多,
我早一晚去整,咁我第二早同晚上都可以飲麻~

鮮紅色真的很美啊~
我買的這個是4.5L的~
其實如果你不是煲全隻雞湯的話
兩小口子一定飲夠啦~

開盒開盒~我同BEE都FEEL有點新奇HAHA~
其實我以前屋企有個8L的,
不過我從來冇興趣去看佢=.=

打開了!!!放了內煲都好像滿美的,呵呵<--視覺系

而還送了多一個煲呢~
呢個小煲我已用過來整一些炆的餸,什麼食飯的汁
非常好用,不用炆時
也可以整完放返入真空煲內,可以保溫
我可以繼續放心去整其他餸

其實仲有黃色的,但總是喜歡紅色
實物比拍照還要漂亮啊~
而且我的THERMOS 是很多人推薦的
大家都說真空煲要買好一點點才好~
我聽了,不過大前提下,SIZE跟外觀對我來說都很重要


就算不懂,也有COOKING BOOK送啊
不過我買回來後從來都冇跟入面D野整過,
好像有點煩,還是依我自己喜好吧


我見佢介紹都很精美,
不過我有點想學點用佢整好味的糖水HAHA~



現在我KEEP住差唔多隔日都有用
反正BEE BEE每次我整D野一定會吃光光的
剛學整野食時,真的叫HELP
又黑啦又麻麻麻地......
家下好多朋友都話我強了很多呢HAHA~
真係高深的學問啊==還有漫漫長路等我


PS: 媽媽真空煲小TIPS~
媽咪話如果你想個真空煲好D又耐用D
係用果時個底度放一張廚房紙巾係底
然後先放內煲會對個煲好D同煲出來會有小小唔同
原理唔係好知,不過我媽話係有個好PRO既人教佢D
我也有照做HAHA~


想睇更多即時更新?↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/page/1

沒有留言:

張貼留言