2016年1月7日 星期四

★KOREA手信篇☆我同LUCAS的手信小分享★

 韓國手信篇!!老公之前去左KOREA旅行
買左一堆東西給我
全都可以用啊
現在我是喜歡比較實用的東西
做了媽媽心態變了? XD
 
這個鐵盒裝的是VANILLA味的香薰蠟
我很喜歡點呢D野
屋企有怪味時
OR個人比較倦時用都很放鬆啊
 磁石也是我常用的
都貼在雪櫃
貼住D即影即有相啦
有時又貼下食譜
很好用
 還有這個超好吃啊!!!
不過原來HK也有得買啦
食完可以再買XD
MASK也有HONEY!
呢個都幾保濕的
但係就唔知HK有冇得買 
 還有這個,老公買了很多回來
好像是幾好用的
可是我沒有暗瘡的啊
看來還是留來給我老公用XD
 這個牛餐用我食了
還以為是有點味的
原來滿咸的呀=.=
 燒肉汁我家長期有很多不同牌子的
呢個都幾好食
少甜
 這個包裝很型格
我開左三支來用
最好吃的是LEMON果支
點炸魚食真係冇得輸
 到迷你小植物
好得意呀!!
今天我把佢地都換大盤了
真的很易長大XD
 真的很有趣啊
 買這個做手信真的很好
 放少少水係底比佢地吸水就OK啊
 我都貼在廚櫃
不會佔地方
 當然我仔都有禮物
好多小朋友都識的韓國TAYO BUS!!
 HK好少地方有得買呢
但我仔超LIKE
 一次過5部
 我仔成日同佢地排隊
佢地可以上鏈自己行的
 5車相撞XD
 
係咁多了~
我也要準備東西了
後天到我帶住LUCAS出走去飛啊~ 

FACEBOOK GROUP
加入粉絲團^^↓

MY NEW INSTAGRAM!!

沒有留言:

張貼留言