2016年1月4日 星期一

★BABY THING☆LUCAS的私家坐位 X 媽媽袋★

 見老公同我睇住LUCAS
即打呢篇,好多媽媽朋友都問過我N次係邊買
想睇多D詳細位
呢個就係私人坐位X媽媽袋 
 
去好多店都冇BB CHAIR
有時真係好麻煩
有左佢我去茶餐廳食野都冇難度
不過呢件產品係TAOBAO的國產牌子
質料唔可以話十分好
但就很好用
外國品牌和HK找到的大多數都是媽媽袋就是媽媽袋
BB CHAIR就是BB CHAIR
都沒有2合1的
要帶很多東西出門真的很麻煩
 用呢個袋好方便
一打開就是BB CHAIR
而且不會很硬{坐的位置會硬}
 旁邊都有小袋子
可以放雨傘果D啦
打開就見那硬座了
還有一格格可分好東西放那啦
 BB坐係上面都可以打開係佢腳仔下面拿東西啦
容量都很足夠啊
 另外兩邊也有拉鏈位
一邊有保溫的
可以放BB的飲品
我一邊放BB野飲
一邊放BB零食啦
下面有防滑邊位
放SOFA位都OK呀
還有側背帶子
都OK舒服的
 
 還送了尿墊
說明也很易明白 
 很FIT SIZE啊
 不易逃脫XD
 扣好就是這樣啊
 我都放BB車用
背底果度我多數都插本圖書係度比佢出街睇
 放細車度都很FIT SIZE
不會很大
未裝東西時也不會重
我打算打埋去旅行啊
因為真的很方便XD

FACEBOOK GROUP
加入粉絲團^^↓

MY NEW INSTAGRAM!!

沒有留言:

張貼留言