2015年12月18日 星期五

★邀稿☆Mentholatum★冬日護腳小法寶★

日本女生謢足小法寶
一般女仔都有腳跟粗糙乾裂的問題
而我都同樣有呢個問題
因為我長期都很乾啊
今次試用Mentholatum的腳跟修護霜 & 護跟襪
腳跟粗糙乾裂的問題好多女仔都有
主要原因有幾個
腳跟沒有皮脂分泌保護
令到水份流失
另外平日行路,著高跟鞋令腳跟受壓,
就會好易產生厚皮
而冬天天氣乾燥
腳跟厚皮一經拉扯, 就會容易乾裂
佢呢個修護霜除左腳跟外
連手肘同乾裂的位置都可以用得架
而佢主要的三大功效
可以軟化角質,
同時24小時滋潤,
還可以幫手去色素
因為佢含20%尿素,維他命E
可以強效滋潤
當然腳跟效果更好就用埋呢對護跟襪
佢可以幫助加快吸收腳跟修護霜的
但是不要用多過20MIN啊
未用前超級乾啊
好~我宜家就試下佢先
打開看看質地
佢比一般腳跟霜厚身
但係好易推
同時都幾容易吸收
我查得厚厚的
跟住當然試試護跟襪啦
穿起佢又唔會辛苦WOW
都幾舒服
我邊打BLOG邊試用XD
太多BLOG要打了~
好了看看成效
好像有改善到我的乾紋
應該KEEP住日日做
我的腳跟應該都有得救吧XD~
 
 天氣開始凍平日都要做好保養,
唔好等乾裂流血先黎護理啊

FACEBOOK GROUP
加入粉絲團^^↓

MY NEW INSTAGRAM!!

沒有留言:

張貼留言