2015年11月30日 星期一

★邀稿☆VASELINE★★冬日低敏保濕必入手推薦☆★


秋冬水份流失點算好?
向大家推薦我常用的品牌VASELINE!!!
我對佢真係好有情意結
又平又好用是我常說的
今次受到邀請去試試佢地
全新Vaseline專業修護系列
一樣也好好用啊!!!來來來一起開箱吧


Vaseline®致力研製肌膚修護產品
為健康肌膚的象徵   
19世紀末開始廣為專業人士用作改善肌膚問題
品牌憑140多年來的護膚經驗
研製出多款身體護膚產品   
深層修護肌膚,解決各種乾燥問題  
 另外VASELINE連續18年全港銷量No.1
更是全球No.1 護膚品牌
足以証明其護膚專家的領導地位 
今次我收到的是全新Vaseline專業修護低敏潤膚霜
全新Vaseline專業修護潤膚噴霧
經典Vaseline純白花士苓
  

先來看看全新Vaseline專業修護低敏潤膚霜(建議零售價HK$89.9 /201g)


呢個配方低敏不刺激,更獲美國國家濕疹協會認可
特別適合敏感肌膚使用 
配方含花士苓修護微因子及高效保濕成分
250% 的強效保濕力量 
為敏感乾燥肌膚帶來強效滋潤及保濕
紓緩乾燥肌膚之不適
添加維他命E,令肌膚重現柔滑
其低敏配方同時不易生成粉刺
而且佢有201g都幾大瓶啊


一打開同我想像中有一點不一樣
因為多數D潤膚霜質感都很油的感覺
但想不到這一個感覺都算幾輕盈


輕輕一查
都很好推


好快就吸收好,而且都好清爽
同時又好滋潤
真係唔錯
乾到甩皮都用得啊


跟住還有應該大部份人也有用過的
每個媽媽屋企都有一瓶
Vaseline純白花士苓(建議零售價HK$29.9/100g)


1870年研究出經典護膚品Petroleum Jelly(花士苓)
3重精煉,能降低及防止肌膚表面水分流失
有效潤膚 
同時加强保護肌膚免受乾燥天氣傷害
BB都用得,有時BB去便便去到PAT PAT紅我也會同佢查少少
IF屋企有人自己染髮
可以查係髮線唔怕染倒膠色係皮膚
愛美的你也可以查咀再加保鮮紙當LIP MASK用
乾爆的咀唇都可以救返!!
用途真係好多架~


而最後呢個
Vaseline專業修護潤膚噴霧 建議零售價HK$ 56.9 /190g



有留意開我FAN PAGE都知我自己都買左VASELINE的護膚噴霧用
只係呢支低敏既我未有入手
但真係超級好用
懶人必備
由其係勁趕時間既時候
噴幾下就掂
易用又清爽



低敏無香配方,體貼敏感肌膚不同時候的需要
有時我懶起上來都會厚噴
不過也一樣超快吸收晒
所以特別重點想加強保濕的地方
個人建議可噴厚一點
而呢支噴霧有2倍滋潤成分
並修護非常乾燥肌膚
也是秋冬必買ITEM啊

 

最後跟大家分享的就是美美的一支花XD
真的感謝啊
很喜歡
我放了在BAR TABLE度當裝飾^^


有興趣的就快D入手啦啦啦~


FACEBOOK GROUP
加入粉絲團^^↓

MY NEW INSTAGRAM!!

沒有留言:

張貼留言