2013年12月24日 星期二

★☆長篇♥HYSAN AMARONIS HIGH TEA♥童話的聖誕拍照★☆

有時間去打長篇了^^~
愈拍得多相就愈遲可以打BLOG呢
現在開始快要放產假了
最近都可以打BLOG打快一點^^~
先來這篇HOLIDAY 篇吧~
HOLIDAY做咩好?當然就係同FD去行街街同HIGH TEA LA

之前同朋友一齊去了銅鑼灣HYSAN 度HIGH TEA
本身是想去文華酒店的啊
可惜太遲BOOK,FULL BOOKING 了,
那就隨意去吧~
去了 HYSAN的AMARONIS
呢間同九龍塘都是同一間來的啊
而且呢段時間剛好係X"MAS
店入面都很有X"MAS氣氛呢
門面也很美~




我同發發最先到啊
EMMA小姐遲到啦
所以我地就先叫一個冷盤來吃吧
吃之前當然有送上一盤麵包啦
不過不是熱的>.<
但我還是喜歡吃白色薄薄的那片
之前我在KOWLOON TONG店吃的的蜜瓜火腿
NOW HAYSAN SPECIAL是啤梨火腿呢
味道很不錯,
我比較愛HYSAN SPECAIL多過原本版本呢
EMMA來埋我地就點TEA SET了,
剛好TEA TIME START
我地點了一個兩人餐加一個一人SET呢
COME ON
今次拍照用MY NEW CAM GF6拍的
很吸引吧HAHA~
其實我只吃了其中幾件,
佢賣相是OK的
不過吃下去滿一般的
沒什麼驚喜
甜點方面,其實我是一點失望的
不過又未到不能入口
只是以價錢來說,
我在家SET的TEA
應該會比較好吃
HAHA
這個芝士餅甜點來說應該是這個最好吃了

最愛的還是這個,
超級大愛!
因晚飯TIME我必點這個
肉丸超JUICY啊
味道不會很酸,
但是有種剛剛好的FEEL
總之就好吃
吃完TEA後,我地照係HYSAN行街啦
不過我又好像沒什麼東西想買,
反而發發就去了PANDORA有收獲啦
唔知係咪唔太滿足的關係
我都轉戰了去左haagen dazs食雪糕
肥死了~


這杯絕對不好飲
我呢就當然點了我最愛的心太軟啦
我真的是一個不會戒口的大肚婆
我一路食,LUCAS BB一路在我的肚子轉來轉去,
好像滿開心的,
可能佢同媽媽口味一樣吧
這次真的太飽了
坐一坐我即刻就要周圍行街消化一下
也跑去了SOGO啦,
不過也是什麼也買不到
呢個時候EMMA話倦得滯要返屋企WOW,
那我只好同發發繼續吧
跑去世貿了
發現可愛的X"MAS 裝飾
令我地兩條友都沖去影相啦
影完出面可以上去入面影啊
很童話的~
HAHA~我抱住大肚去影呢
實話,我大肚後已經很少拍照了
兔子兔子!


粉色馬啊~好可愛

還有蘑菇啦~很高的~
小小的我不能拍啊
我的肚子頂住不能彎倒身
拍完其實都差不多我老公也收工
於時我地就落返旺角找我老公,
順便叫埋阿孫收工食飯
四條友走左去瓊華中心間茶木食啦
每次去都要等位啦
但今次算很快了,等左一陣而已
店入面的STYLE很自然的,
我幾仲意KA
而且餐牌我也很喜歡的
合照只有我自己對不到焦>.<
水果茶我大愛



這個牛肉便當我認為比雞扒美味


那天好像全日都在吃吃吃吃吃....
到我回到家已經好想ZZZZZZ了~
不過放假這樣的活動也不錯啊
THE END

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
另外呢今天是聖誕節
MERRY X"MAS呀 ALL MY FRIEND
AND NETWORK FRIEND


FACEBOOK GROUP
有興趣關注的可以加我啊^^↓



OR OTHER BLOG
http://winniejoy.pixnet.net
http://winniejoyblog.blogspot.hk/

沒有留言:

張貼留言