2013年7月29日 星期一

YAHOO舊文★☆早來的BIRTHDAY 禮物♥LE CREUSET開箱文♥迷上廚房的精品★好毒啊☆

仲有幾日就到JOY JOY生日了~
今年的生日禮物太SPECIAL了吧
每人都O左咀HAHA~我竟然死都要個煲做禮物
當然呢個煲唔係一般的煲
可以令好多人妻都瘋狂的LE CREUSET!!!
超超超超美吧~
COME ON 快D去睇真D佢,
我咁大個都未試個買一個咁貴既煲HAHA~


拿回來的時候,賣野的姊姊說重的呀
她見我完全係選擇困難的樣子
說不要買太多啊,你粗身大細抽不動的
當然我就沒買很多啦,
很貴啊~

先打開盒子
其實盒邊都寫好可以係邊度用啦~

包裝的紙皮都很結實

東西一堆,但我只向煲看,
其他的都沒有怎樣看過呢HAHA~

我買了漸變橙色,好SHARP啊
花花煲吸引力真的很大啊~

買果時得返LAST 一個,就是一個紅色和一個橙色
最後我還是要了橙色HAHA~

煲頂也設計得很美呢HEHE~
有心動嗎

黑色的,我還沒想要銀色的啊~
不過那個姐姐說沒有啊~

我是新新手,不知可唔可以換呢~

呢D煲好好補護可以用一世的丫
我的網友們一直買一直買
大家都像入了魔的
當然我自開始學熟野食
就開始愛看廚房用具啦
而最好的就是我偉大的老公會幫我洗野HAHA~
我只是熟不用洗,不過呢個煲我還是會自己洗
太愛佢了~


新買回來那四個膠不要送比垃圾箱啊,
是有用的,令個煲通爽D的

佢入面都有貼紙啊~
記得整走佢啊~

煲抵都要整走啊

當然又是用風筒吹走啦
不留痕跡啊~

整走晒後看~超美啊~
不過呢個煲最吸引我係可以無水整菜,整野原汁原味,
營養也不會流失,健康D^^~
不過我還是要好好學習點用啊

煲煲睇完了,睇下精品先HAHA~
CUTE~~~盒子的LOGO都是綠色的,
不是黃色啊
我看到一堆的什麼茄子,蕃茄...樣子的
真的很難選啊~

打開也有不少產品介紹
很毒的,有D人不買很多煲,
但一屋都是LC的杯杯碟碟
有很多色很易迷上啊~

不過田園風才是最吸引我
太可怕了
因為太美了吧~我真的忍不下手
煲是老公送的,這個是我自己買的
當然我係CITY SUPER買佢宜家做緊DISCOUT
所以買兩件東西也平很多啊><

這個可以原個入焗爐啊
但我的超少焗爐冇得放
現在真想廚房大一點啊>.<


我還是打算用來整豆腐花,蒸蛋,茶碗蒸果D啦~
CUTE CUTE~

用具我也多了一支^^ SUPER好用丫!!!!

USA做的,
不過耐熱能力極高,
點解呢

因為我一早已在用緊一支了
我還在煲湯時試味呢
不會燙親的啊
而且整野食有汁的
也刮得很乾淨HAHA~

其實我的廚具也是五顏六色的HAHA
很喜歡~

另外我也買了鬼鬼的書啊~
太強了
其都用LC整的
而且也不難整啊
很想快D試啊~

買煲時,姐姐送左D卡仔比我啊
反而呢D我又未必一定會試整啊~

可能遲D我變強了的話
會慢慢去換其他野吧HAHA~
暫時我都不會全都換晒我D煲的
用唔掂我咪好肉赤~
不過真係好HAPPY老公終於屈服買比我~
THANK YOU老公HEHE~~~~~

我會加油的~





BLOG簡報分享
有興趣關住的可以加我啊^^↓


OR
http://winniejoyblog.blogspot.hk

Mr & Mrs Leung at 08/09/2013 02:32 pm comment
不要沈迷喎
WINNIEJOY at 08/11/2013 11:42 am reply
難說了HAHA~,不過廚房細,買機有限HAHA
✿Cute太太✿ at 07/29/2013 11:25 pm comment
我都覺田園feel 最吸引
WINNIEJOY at 07/29/2013 11:41 pm reply
YES~果D洋蔥煲,南瓜煲果D真係好正~

沒有留言:

張貼留言