2013年7月11日 星期四

YAHOO舊文★☆合作分享★國際化網購集團SMART BUY GLASSES☆炎炎夏日你READY好未?★

文章日期:07/11/2013 10:05 pm
炎炎夏日,去沙灘?行街街?
好多人都仲意帶太陽眼鏡,
明廠的,也有一堆FANS很愛收藏~


今日介紹大家的是網上SHOPPING!!!
國際知名的網上購物集團
SmartBuyGlasses其實SmartBuyGlasses光學集團係用國際化的運作模式的
在德國,意大利,上海,香港,澳洲,美國,加拿大都設有分部的
所以可以比倒人地好大的信心
當然仲有好多方面啦~

買野都可以做善事WOW
因為你只要係網購一副眼鏡
佢地就會送返一副比有需要的人




主要贈送地方有4處
我覺得都好有意義呀



好了講咁耐睇睇先LA
其實太陽眼鏡外仲有好多眼鏡比你選
都是國際知名品牌
行山眼鏡,隱形眼鏡,有度數的眼鏡都可以啊~
就是品牌眼鏡都花多眼亂了~
其實你可以慢慢看的HAHA~
想買也很EASY!! 做個例子吧~
我按一下PRADA


之後佢會出左好多唔同的款式比你去睇
我第一次看時見倒OH~
我法國PINIC時想買的那副PRADA太陽眼鏡啊
那就剛好給我拿來做示範吧

一CLICK入去
佢就會比張大相你睇HAHA
你仲可以網路用CAM試帶一下TIM
OR 睇佢360度的樣子
我認為很不錯啊
而且價錢.....相當吸引呢!!!!
你按SHOPPING前佢右手邊會講比你知包D咩KA

另外你也可以看到原廠包裝有什麼
其實所有產品會連同生產商提供的
原廠包裝,眼鏡布和保證書一同寄出啊

當然你認為不夠資料的話
你繼續拉下去,會見倒佢會SHOW埋有幾多種眼色比你去選啊
其他細節也會SHOW在下面和右面

如果你還是不放心,
可以加保啊,不過如果我之後去買的話就懶得加保了
為什麼啦,一陣比你地睇下個包裝就知了
比錢都有好多種比你地選呢

不過如果你真係好想的話你可以看看加唔加果幾十蚊啊~
另外,如果你地想要有度數的鏡片都可以加埋啊
不過你就要清楚知道自己的度數呀果D LAW

好了如果你所有野都選好了
那就比錢啦HAHA~
當然贈品也有SHOW埋比你睇LA
完成你就乖乖地等你的眼鏡送到你的府上啊
最完美的是,
佢好似你買APPLE咁 有7天無理由退換貨政策
加強大家的購買信心= =+


好了講左咁耐,係時候睇下我收到的東東吧!!
先看看包裝~很結實呢
如果你選的貨品有寫快速發貨的話
基本上24小時內即可發貨啊
而且也會EMAIL給你確認
中途你也可以查到貨品去到那裡啊



打開有泡泡袋再保護啊

好了,今次收到的是CALVIN KLEIN啊~
還有贈品^^~

打開呢還有原廠的眼鏡布

另外的就是主角啊~
太陽眼鏡HAHA~有左佢就不怕太陽了HEHE~



熊仔也搶住帶TIM
好看嗎>?

我也帶上啊~
SIZE很FIT的~
名廠的細節也做得很好

看~很精美啊

尾尾的小扣裝飾也很美吧
想買了嗎HAHA~可以做我收藏品

好了贈品也不可不看啊


一整套的
有眼鏡布啦,工具組,鏡片水

我最欣賞都是工具組呢
小小的一支,就有晒較眼鏡的工具
帶出街都很方便~


有興趣嗎?可以上去
http://www.smartbuyglasses.com.hk/
看看有沒有喜歡的,常常有減價的啊!!!
我也想想我喜歡的那副PRADA吧HAHA~


每天更新
有興趣可以加我啊^^↓


OR
http://winniejoyblog.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言