2013年5月6日 星期一

YAHOO舊文♥♥MY HONEYMOON♥♥PARIS♥♥DAY4 巴黎聖母院850週年紀念+大街小巷浪漫趴趴走♥♥

文章日期:05/06/2013 03:17 pm

好了,朋友回港的日子,
餘下的要看我自己了!
不過識睇地鐵圖就不難了~
而且比想像中容易!!

今天就出發去cite站,
我覺得呢個站都幾大


一出去期實係未見倒聖母院的
但沿途的景色也很不錯啊
今天只餘下我同我老公
一見影相果D多數都係我搞掂
所以腳架MUST HAVE LA!!!

人也不太多,不過期實好多人係度影相呢

沿住河邊行也有不少影相點啊
你會很自然就拿起相機要影相了HAHA~
呢邊可是小島丫

行左一陣就見到巴黎聖母院了~
非常易去!

剛好是聖母院八百五十週年呢~
我又點可以錯過丫~gogogo!!
人山人海呢,入去都要排隊啊=.=
當然我跟去凡爾賽宮一樣
一路排隊一路影相
冇咁悶啊,呢度大約排左半個鐘


排到呢度就到門口了啊

入去前佢會有一點點介紹
有多國語言的啊
當然我D英文都唔係好得
所以都係望兩眼就快快入去吧

一入去,果然四處都會見倒呢D拉架
係人都知850週年啊
期實我飛來法國前係HK報紙有見過介紹
沒想到我遲了2WEEK來到都仲未完^^

還有這些
不過我不知這是什麼用啊
所以沒放錢入去

行過一點點,YEAH
超美啊~歐洲的教堂真的好美
如果WEDDING係呢D地方行禮真係無敵呀

不過入來要靜靜的
唔好大聲講野啦,慢慢參觀
室內係超級暗的啊
不能用腳架,也不可以用閃光燈
行下行下我發現有D都係HK來的香港阿姐
係度大姐講野,真係影衰晒

係兩邊行,會好似睇SHOWROOM咁
每個小室都不同啊

路邊也有很多吊燈
很美

見到一點點火光
我也不禁想拍一張

旁邊也有一班人
應該是做傳教活動吧
但也是靜靜的聽啊

記得要看看WINDOW啊
花紋很精細的
超級美!!!

我發現電視常出現這種就像是說密語的地方
原來近睇花紋都很精緻

行到最前邊
大家都停下來向上望
很高啊
也有多種不同的花紋

小小的火光外
還有這種大個的
當然差不多要5歐才可以點啦
我看看就好了

另一路邊[即係對面]
會有一張超長的牆壁畫
大約是講聖經入面的故事吧

BEE BEE話要拍一張這個
HA~紀念不錯

呢個燈放係度SHOW比我地睇的
係呢度原有最古老的吊燈
現在都沒有用了
所以就放下來給人拍照
想不到以前的造工也很好

發現很值得紀念的東西
我入錢買了兩個850週年紀念幣啊
很喜歡,
本身來多買幾個
可惜沒散子=.=
也沒有地方可以唱錢啦

最後可以去中間位置坐一下
聽下音樂啊

坐夠了就可以去下一站了

離開聖母院
BEE BEE說要跟一堆鳥影相
HAHA~

跟住本身我地想去巴黎鐵塔的
點知時間又好像不太夠的樣子
我地又想試下唔睇地圖係呢個小島周圍游
就TRY TRY LA~
大街小巷都行到天黑啦HAHA~

佢地D小鋪都很有個性

不想走的可以坐車
但是會很COLD LA

還是自己走最好HAHA~
不然你會錯過很多特色小店啊

行到咁上下還是餓了
吃了這個
滿好吃的

一定要吃的是甜品!!!
未來法國前我已一直說要吃啊!!!
AMORINO!!!
超好味丫

我叫了杯大的啊

超美味

不過我不記得我應該選一些紅色的雪糕=.=
似花多一點麻=.=

食完雪糕還是一直行
下邊的這個是有點像唐餅店呢

這個是餐廳,我望入去超美啊

還有餅店
很多小甜餅一包包出售啊

再周圍行好多時都會見倒呢D教堂

還有這間香港快餐

東西賣相麻麻,但價錢就...

這個都是餅店啊

精品小店的東西都很好看

海鮮店也很不錯
超新鮮啊!!!!!

行返出河邊
有很多小檔賣油畫和紀念品的啊

書店超復古啊

花店的花有很多都沒有看過

連超市也看到了
很想買回HK呀,超級新鮮=.=

朱古力店也很利害,
造型超多呀

還有一定要去的藥店
超GOOD!!!極平呀
記住!!一定要買紅水呀!!!!!!!

路經LV,呢間個門面幾靚WOW

島和島之間有好多橋連住
佢都有地方比人坐的
都幾好KA~,唔DIRTY

坐左一陣我就行開幾步找有利位置了

睇日落HAHA~
遠遠的還看見巴黎鐵鐵塔
很浪漫啊

睇完日落都行到好倦了
走返香榭麗舍啦
路過LIDO,有興趣睇歌舞的可以來呢度看看麻
差不多一千元一張飛

夜景我每天都看到啊

只是拍了數張就回酒店了啊

很倦的一日啊~
後記
我滿喜歡這樣慢步旅行呢
如果唔自己慢慢行,
可以說錯過很多地方啊
體驗當地文化^^


每天更新
有興趣可以加我啊^^↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/

Mr & Mrs Leung at 05/24/2013 02:24 pm comment
我都好似經過呢間香港快餐!
WINNIEJOY at 05/25/2013 11:45 am reply
佢D野食真係好麻麻

沒有留言:

張貼留言