2013年5月15日 星期三

YAHOO 舊文★☆閒時玩意♥BLYTHE相片文♥JACKIE RAMONE★☆

文章日期:05/15/2013 10:16 am

終於還是打了這篇
最近對BLYTHE文充滿興趣啊
就是很想打很想打的那種
有空的話真想每個囡都打一篇
先介紹下我23囡囡先~

我拿了去和熊仔合照丫~
可愛X2

打開盒子
我還未拆來玩時
配件都OK KA

經過一些麻煩的程序
好不容易先拿倒出來玩啦

看~穿了PUNK PUNK地都係咁可愛HAHA~

帶埋副超好型呀!!!!!!!!!!

有點想同副超貼閃石呢

同佢轉轉造型
就變得超華麗
跟姊姊們合照吧



姊姊也帶了假髮
我好仲意佢個HIGH LIGHT KA~


CLOSE UP!
佢的眼仔跟姊姊的唔同,
只可以左右中間轉動啊

我用相機隨機效果拍的
佢自己CUT埋SIZE
出了這張放果我很喜歡

我帶了一個小小的姊姊跟佢影相
穿得有點像啊
很喜歡穿LOLITA丫~

來個CLOSE UP比佢
超美吧~
今次影完~下次再打BLYTHE 照片文應該是戶外照啊
很久沒時間帶我D囡囡出去影相了
期待ING~

AND 今次的照片我是用我的新機
CANON POWER SHOT N影的
真的太好玩了HAHA~
我的GF1開始放埋左一邊TIM=.=


每天更新
有興趣可以加我啊^^↓


OR
http://winniejoyblog.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言