2019年1月1日 星期二

【邀請文】臉型不一樣也冇問題!Olay 鑽石彈力面膜~

好耐沒有打BLOG了
新的一年會慢慢開始打返
剛生完BB,還在坐月中
感覺就係缺水得利害
而且有BB時色素變深
係時候要搞搞佢
最快見效果還是用MASK吧
剛好今次可以試用 Olay 鑽石彈力面膜
佢呢隻面膜係咩人咩面形都用得架
而且一塊有大半支皇牌B3美白精華
我就試試佢XDXD睇下佢做唔做得齊 水感、光、透白效果



Olay 鑽石彈力面膜有小白瓶之稱
在網上上架十分鐘就賣出41萬片
有如此魔力,就親身感受一下吧XD

每盒入面有5片
每片入面都有含大半瓶足足24ML皇牌B3美白精華成份
而且B3已經被証實功效極為廣泛的全效美白成份
可以幫助淡化色斑、美白、加快黑色素代謝、保濕鎖水!
而OLAY使用的B3係唯一一個得到日本藥妝QD級別認證
純度高達99%,性質溫和
有時怕美白產品比較容易刺激到皮膚的人
也可以試試看啊
另外它可做到既2倍滲透效果
可以比皮膚更快吸收

事不宜遲,打開來看看
一打開看見 OLAY 鑽石彈力面膜為纖維布打造
質地較厚身,盛載高濃度精華
面膜紙上更有超過 200 個彈力鑽石壓紋
呢d鑽石壓紋係可以幫助比普通面膜快2倍滲透入皮膚底層
有d似指壓按摩果種原理咁
再加埋3層反吸收結構
精華可單向滲透而15層肌膚
好處是有時我地敷 mask 敷得耐左
敷左好似仲乾過冇用
而呢隻OLAY 鑽石彈力面膜係不會倒抽肌膚水份
就算真係唔記得時間敷耐左少少都唔會緊緊的

之前點解我話呢隻面膜係咩面形都用得呢
因為佢真係穿滿彃性
唔使好似普通面膜咁太大或太細都唔好用
好難買倒貼面mask的你
用佢就唔使煩了

好!我地敷上面睇下
佢唔似一般話好多精華果d面膜咁出現一直滴滴滴
而OLAY 鑽石彈力面膜就沒這個問題
感覺佢既皇牌B3美白精華濃度很高
不會水水的,有點像查厚厚精華素上臉的感覺
可以做到極速美白修護

點解令面膜更貼臉呢
首先我地要按住鼻樑
然後向沒能覆蓋的地方拉伸
全臉都這樣做

一拉可緊貼輪廓

總之毫把所有你要用到的位置都拉好就ok
鼻的死角位也能緊緊貼好啊

敷完 OLAY 鑽石彈力面膜
肌膚有更透白的感覺,膚色真係提亮了
水嫩、光感也提高左 ^o^
今次呢隻OLAY 鑽石彈力面膜
我個人覺得都幾好用
而佢既一拉可緊貼輪廓設計好方便
我呢d坐唔定既都唔怕mask掉下來/移位
感覺好好!
小資訊給大家
萬寧同屈臣氏更有 OLAY 鑽石彈力面膜「買 5 片送 3 片 」優惠裝,
可以享受「一星期速效 美白修護」!
詳情:高效透白光塑彈力面膜「買5片送3片」優惠裝($179.9*)
將於 12 月 30 日起陸續於萬寧/屈臣氏有售,
數量有限,售完即止!
*$179.9 為建議優惠價, 實際價格由零售商決定。 
有興趣的想美白淡斑去黃提亮的朋友可以入手用用看啊
想看更多美物,追蹤動態吧!!
加入粉絲團^^↓

我同我朋友開的小小雜貨店
DEARHOME

沒有留言:

張貼留言