2016年2月2日 星期二

★眼睛美容小法寶☆TALIKA★★飛機上忍不住入手了☆★

 終於要打這篇了
我可是用了一排啊
係飛機度買有折,好吸引啦
朋友也入手了
我有好努力去用啊
長期唔夠訓又訓得差
隻眼真的好DRY啊
 
TALIKA其實之前我也有用過佢既產品
所以真的滿有信心
而且佢呢個護眼筆真的DISCOUNT後很抵啊
不能不入手
HK都賣正價啦
 少少的一支
佢係有光加震動的
佢功效係用左14日可以幫助膠原增新26%
而用左28日可以幫助減少乾紋36%啊
看這個已經好吸引了
 入面會有說明書教你點樣用
還有中文@@好清楚啊
 呢支筆筆真係去邊都帶倒去
細細支好方便
 使用簡單
後面開關一按就可以開始了
還跟了一包眼膜
我還未用呢
因為都在用自己果D先
不過之前用過佢D MASK都幾好用的 
 而佢只係要一粒AA電就OK啊
 好開動了~
我平時會先查眼霜再放去眼
四周慢慢輕輕的推
好舒服
 佢話不會發熱的
但是過程中都有一點點微暖
而且這個每次只做2分鐘就可以完成啊
幾冇時間都可以做倒
每邊眼1分鐘,佢做完一分鐘
佢就會自己停就可以換去另一隻眼啊
我KEEP住由去完旅行返來做到NOW
FEEL倒隻眼D超幼紋好像冇咁DRY WOW
黑眼圈我冇得救KA LA
但紋就真係好似有幫助WOW
等我再努力KEEP住做下去
 另外還送了這個精華素
沒什麼感覺
有點像神仙水咁
但我看不見這個的效果
 
 有興趣去旅行可以係飛機睇下有冇DISCOUNT 啦
我係國泰機買的
如果唔係係HK THE ONE都有得賣啊


FACEBOOK GROUP
加入粉絲團^^↓

MY NEW INSTAGRAM!!

沒有留言:

張貼留言