2013年4月23日 星期二

YAHOO舊文★☆活動邀請分享★☆HANDSBOX★心意禮物我也簡單做到^^

文章日期:04/23/2013 11:31 pm
送禮物比人,想唔倒買咩?
有想過比D心思自己做手作禮物嗎?
有興趣的就要看一下今次的合作活動分享了^^

LETS GO!!!!!
HOLIDAY的早上我一早起身,走左去荔枝角,
出席HANDSBOX的邀請


參與一次皮革制作班,非常感謝這次活動的邀請呢

皮革品其實我都幾仲意
看見一堆制成品,你有心動嗎?

我自己對皮革制作完全係零認識
未玩之前完全係處於煩惱狀態
點解呢,因為係我腦入面認為要自己做
真係好似好辛苦,又好似好難咁
買個返屋企對我來講係EASY 啦!!
但係玩完一次後
令我改觀了
沒有想像中的難,而且可以自行DESIGN
過程比想像中有趣得多
而且沒有想像的困難,時間也過得很快啊
而我也拍了很多照片
來過制作過程大公開^^ [粗枝大葉]


STEP1!選皮革~~你可以任選啊
佢地有超多的不同質地不同顏色的皮啊
對我選擇困難症的人好難選啊!!!

跟住導師會比張紙樣比你
先用雙面膠紙跟住D邊去貼呀貼呀~


貼完就貼去你選的那塊皮革度啊

貼完開始介介介介開佢
要小心一點啊,不要出界
把介刀夠利的話都不會很難界啊

界完了,我界得還好吧

出現了工具啊!!!
呢支叫圓沖!!!
用來做咩?
就係打洞用啊~~

現在就教點用吧
要拿這個鎚子啊,也不算很重
之後成日都用要佢的啊

MISS教我點打洞啊
我第一次打都打不穿=.=


還是要MISS救我HAHA~

看!打好了~
留返之後用的

之後MISS幫我加上這個扣啊

其實你地仲可以加好多不同的圖案吧
工具都很齊全啊
我可是跟呢個去做的
所以沒加太多花式
做簡單的就好

出動了,係咪好似細個讀書上MATHS堂用的文具呢
NONONO!!!!
其實佢係叫做凌斬~
用來係D皮上面畫線啊

這個我很快就完成了^^

其實我有界錯過呢
看,我手那裡的線有一點點偏差HAHA~
完成上一步,
又有一件新工具啊


其實是打孔用的
不過打孔之前又是貼膠紙的時間啊
貼完方便打孔啊
不怕移位

這個滿輕鬆啊
我也是很快就完成啦
打圓孔之後又要做咩啦
拿出來透明的,是光油CMC啊
你想你的包包入面滑滑的就細心的做呢個步驟啊
比出你的心機!!
拿住圓型的絲瓜刷

點一點就好,不用太多

係咁擦時間開始
要擦到滑滑的
除非你唔仲意佢入面係滑啦=.=

擦完就咁睇都滑滑的啊

那就DIY 一下,
可以刻字啊
我當然也不會錯過啦

只要想整什麼拿鎚子打下去就OK啊
呢個要打大力D丫~~~~

可以用返之前的皮碎去試一試先

練完就正式打下去啊
我打得不錯吧
打上我老公的名字HAHA~
所有野都READY好晒啦
來來來選線吧
有很多色呢~~~~~~~


選好線就要穿針了
原來穿法滿特別的

而且一條線要穿2支針呢
就是頭尾都要有針
穿完就可以開始縫了
兩支針都一起用


縫好後D邊位如果有爆的話
原來是要用白膠漿貼一下就好
貼完就用夾子夾住佢等乾

乾左D邊邊位也要上返光油啊
那就像出面街買的一樣
滑滑的~

MISS也有幫我手做最後修飾呢
太細心了

完成了!!!!!!!!!!!
我用了3小時就完成了
太有成功感了吧
我做了這個散子包包啊~

下邊看,可以見倒名字^^
全世界只有一個啊

打開了入面也可以放滿多散子

完成後我就回我的娘家啊
即日就送了比我老公呢HAHA~
佢收到好開心啊
還說怎麼你可以整倒?
太利害了.......... [一堆讚美]
自己手作得到認同真的很高興啊~~


PS.
補充一點小小的資料
你地有興趣想學的話
可以去TRY TRY啊
非常專業~不怕學不會啊

HANDSBOX
荔枝角青山道648號
豐華工業中心1樓D1室
HANDSBOX@GMAIL.COM
HTTP://HANDSBOX.SHOPPING.FASHIONSKY.HK
GO GO LAM 60374474
林勇 96317034




每天更新
有興趣可以加我啊^^↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/

沒有留言:

張貼留言