2017年5月18日 星期四

※懶人食譜※零糖零鹽零味精※自家制蝦高湯※

不知不覺原來我幾個月冇打BLOG
我真的太忙了
又沒有打BLOG的心情
加上爸爸入院做手術
真的滿忙的
昨晚煮飯飯時突然想打BLOG
就拍下了照片啦
識我的都知我好怕食味精
食完我會超口乾
在家吃東西我多數都不太會整很重味的東西
都很克制啊!
高湯大家常常也會用到
但出面買到的多數是高鹽又不知加什麼東西的
我很少有買
所以多數開特定的食物就會去整
今次整超簡易蝦高湯
有興趣可以自己試試做

點野今次整呢個高湯呢
因為昨晚我就整了松露蝦仁炒蛋
咁D蝦頭蝦殼當然就是要好好利用了
不要浪費啊~
高湯材料可跟自己喜好而轉換
不過我今次整最基本的
主要只要準備
薑 2片
蝦殼 [我這只用了半斤]
洋蔥 半個
蒜蓉 [看個人喜好,可加可不加]
水 2碗
LET'S START
先下油加熱,下薑片
下洋蔥炒香
不要焦啊
炒至半透明
加蒜蓉炒香 [也是不要焦]
主角蝦殼出場!!
炒至變色就好
下水煲滾
由滾起開始計由佢滾8-10MIN
加蓋關火焗10MIN
係呢個時候其實都完成了高湯了
我習慣用玻璃瓶子裝
用之前請消毒一下
我用MINI P放入去消毒後會煩乾埋
超愛這功能
D湯放涼D後
就可以隔開湯料
看!好金黃的
之後封好放雪櫃就OK啊
平時用來整粉絲,蒸水蛋,煲麵也可以用
當然份量如果你多D蝦殼水還可以再多加
大約就是半斤蝦=2碗水去整
不用再買街的高湯
不要多餘的化學物
不要味精
順便賣一下廣告
我用開這個KITCHEN MARKER
之前幫人代購的
NOW自己一直在用
太好用防水
但又用洗碗精一洗就走
我都直接寫在器皿上
很方便
有興趣可以看看看
http://www.facebook.com/dearhomehk

沒有留言:

張貼留言