2014年3月10日 星期一

★☆簡文♥759 SHOPPING♥YUMMY YUMMY精神食糧★☆

最近都很少出門,
差不多一星期只有一天是跟朋友出街食飯
其他時間都是在家照顧LUCAS BB
有時一個人係度睇住佢
悶悶地真係想食零食HAHA~
以前我都不愛吃零食的,
怎麼有BB時開始就愛上吃零食麻=.=
所以呢有人幫我看BB一陣時,
我就飛快跑落樓
去759阿信屋掃掃貨啊
P1290366  

來來來,我老公最愛的卡路粟米條
不過佢每次都食原味的
所以我買就買另外兩隻味吧
一隻是CURRY 一隻是醬油蝦
另外這個多士
我大肚是有買過來吃,
阿信屋賣得很平啦
多士很脆的,
跟西湯一起吃都OK呀
WOW~我最仲意買特別版的合味道
這個白色我未吃過呢
是白汁薯仔丫~
個味都幾好食的
當然我食過最好吃的還是PIZZA味吧!
午後之紅茶是我最愛丫!!
每次見倒都會買,
阿信屋賣得特別平
我老公都好仲意飲KA
BIKKLE的乳酸飲品,
好飲,冇平時飲開其他牌子咁甜
8蚊支都OK
不過開左後要一次過飲晒丫
還買了雪櫃除臭劑
之前我都用鮮檸檬的
不過好像都還是不太見效
用這個肉類專用的好像好很多呢
順便也入手了
炆野常用的日本汁料
試用完後呢支個味都幾好
又睇返零食吧
這個MORINAGA出品的朱古力我成日都食的
唔知點解佢中間夾住NUTS一起吃好好食
今次見倒呢個新口味,
薯仔味@@好SPECIAL啊
我還未吃,吃完再在FB GROUP報告一下HAHA~
OH YES KIT KAT冇理由唔識佢
見倒阿信屋返左呢個抹茶味
就即買來吃啦
不會太甜
抹茶味也很香
很不錯丫!!
還有TOHATO
一個紅色其實都係原味來的
只是那個包裝是女兒節的特別包裝
另外呢還有粟米味的
冇原味咁甜得過份啦
其實兩個的包裝都很CUTE
在做特價
所以就買回來啊
還有這個脆雞條
好可惜好咸呢!下次不會買了
食左幾條已經唔想食了
食得多零食就唔好啦,
其實我要開始瘦身了
間唔中食D都OK吧^^~
有興趣大家快去入手吧
759常常轉別的產品啊
優惠也不一樣



FACEBOOK GROUP
有興趣關注的可以加我啊^^↓



OR OTHER BLOG
http://winniejoy.pixnet.net

沒有留言:

張貼留言